Мангар байхуйн Мангар хүүхдийн үзэл..


Би аливаад хандах тогтсон зарчимгүй хүн лдээ. Ихэнх хүмүүст миний бичих гэж байгаа зүйл утгагүй санагдах байх, ер нь утгагүй лдээ гэхдээ ойлгож болох байх.

Би юуг ч 100% үнэн гэж итгэхээс татгалздаг, татгалздаг ч юу байхавдээ зүгээр л чадахгүй.  Худал гэж үгүйсгэж ч бас чадахгүй. Ерөөсөө юу ч үнэн биш, бас худал биш.

Жишээ нь хэн нэгэн надад бурханы тухай ярьлаа гэж бодъё. Би бурхан гэж байдагт итгэж чадахгүй, тэгээд бас үгүйсгэхийг ч хүсэхгүй.
Яагаад гэвэл би бурхан байдаг үгүйг хэлж чадахгүй.

Хаа нэгтээгээс хэн нэгэн, эсвэл хэсэг хүмүүс(хүн биш ч байж мэднэ) намайг нууцаар ажигладаг бол яаана. Тэгээд би туршилтынх нь бай бол,,? Надаас бусад хүмүүс хуувилдчихсан, бүгд нийлээд надаар даажигнаад багаа бол яахуу? Бүр миний бодол санааг ч уншиж байдаг юм билүү.
Эсвэл энэ амьдрал намайг сорьж байгаа шалгалт юм боловуу?
Энд болж байгаа бүх зүйлс миний төсөөлөлийн ертөнцөд болоод байгаа ч би мэдэхгүй, бодит амьдрал дээрээ галзуурчихсан хүн ч юм билүү.
Иймэрхүү асуултуудад таарах хариу нь их амархан.

???????????????????????????
Мэдэхгүй. Би энэ бүгдийг үнэн эсэхийг мэдэхгүй баталж чадахгүй. Худлаа гээд үгүйсгэж ч чададхгүй. Мэдэх, мэдэхгүй байх нь надад чухалуу үгүй юу гэдгийг би мэдэхгүй. Ерөөсөө би юу ч мэдэхгүй. Тэгэх хэрэгтэй үгүйг мэдэхгүй ч Зүгээр л байгаа зүйлийг байгаагаар нь л хүлээж авах хэрэгтэй байх.

Юу ч мэдэхгүй учираас амьдрал надад ямар ч утгагүй санагддаг. Утгагүй байна гэдэг надад илүү амар санагддаг. Утгагүй учираас би амьдрах дуртай.
Утгагүй учираас надад юуг үнэн, юуг худал гэдгийг ялгах шаардлага бхгүй. Утгагүй учирас итгэж ч болно итгэхгүй байсан ч болно, ялгаа байхгүй.

Мангар байна уу?

Comments